niedziela, 28 grudnia 2014

Ogłoszenie

Hej jak zauważyliście zostałam nominowana do LA oczywiście odpowiem na pytania, ale dopiero w poniedziałek ze względu na przygotowywania do urodzin. Rozdział pojawi się we wtorek. Będzie on dłuższy, ponieważ chcę przedłużyć w nim akcje. Dziękuję mojej wiernej czytelniczce Alex P.
Pozdrawiam cię i czytelników którzy czytają a nie komentują. Chciałabym was równeż przeprosić za błędy, Ale piszę z telefonu najczęściej, a wiadome, ze czasem on poprawia na inne wyrazy. Jezeli chodzi o interpunkcja to staram się
Jak mogę. Nie będę kłamać to nie moja bajka z przecinkami.  Jeżeli ktoś czyta rozdziały to proszę chociaż mi napisać,, czytam" wystarczy. Przeczytałam, że są problemy ze znalezieniem napisu komentuj. Nie ma sensu tego naprawiać, ponieważ bd mieć nowy szablon najprawdopodobniej w tym tygodniu. Życzę wam szczęśliwego Nowego Roku!
Ten rok był dla mnie szczęśliwy bo zaczęłam pisać <3 gdy miałam jakieś problemy i płakałam czy byłam zła pisałam. Stąd też jest Isabella może nie do końca jest ona mną, ale naprawdę jest do mnie mega podobna. Wymyśliłam tu bajkę o rodzicach i Reb. Ten blog jest dla mnie mega ważny. Pozdrawiam
Gaba xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz