sobota, 7 lutego 2015

Notka

Hi :*
Mam dla was dzisiaj notkę informacyjną.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak zauważyliście ostatnio spóźniałam się z rozdziałami...
Spokojnie. Wyszłam na prostą, a za tydzień zaczynam ferie. 
Rozdziały będą się pojawiać o wyznaczonej porze. 
Dopilnuje tego.

Mam do was kilka ważnych spraw między innymi...
Mam ochotę założyć drugi blog również o Lou, ale to dopiero od Marca, Kwietnia.... Jest pytanie co wy o tym myślicie...?
PROSZĘ, BŁAGAM wyraźcie na ten temat opinię w komentarzu.

Sprawa numer dwa....
Pojawiła się ankieta.. PROSZĘ weźcie w niej udział, nawet ci co normalnie nie komentują. Klikasz i po sprawie...
Będę wdzięczna... <3

Sprawa numer trzy...
Pojawił się nowy szablon!!!
Co o nim myślicie? 
Wyraźcie opinie w komentarzu..
PROSZĘ.

Sprawa numer cztery...
Dokładnie 14.02.2015 dostanę zwiastun z ,,Doliny Zwiastunów''!!!
Normalnie tak się jaram!! xD

Sprawa numer pięć...
Z wszystkich sił jakie mam staram się rozsławić ten blog. Jest on dla mnie strasznie istotny, więc głupio mi tak błagać, żebrać, ale jeżeli macie ochotę to polecajcie go znajomym.... 
JEŻELI MACIE OCHOTĘ!! <3

To tyle z mojej strony!! Bardzo proszę o szczerą opinię <3 
Pozdrawiam Gabi <3 :*

5 komentarzy:

  1. No to do szablonu-jest super nie mam żadnych zastrzezeń. Na twitterze oczywiście i nie na tylko na nim zaproponuje moim znajomym tego bloga. No i ostatnia rzecz to......... nowy blog o Lou no jasne że go będe czytać szaleje za blogami o Lou tak właściwie to czytam tylko o nim nie to że nie lubie reszty chłopców z 1D ale tak jakoś mam ze o reszcie nie czytam(jak masz jakieś wątpliwości to jestem 100% Directioner) no i tak więc będe czytać nowego bloga. Pozdrawiam i dużo weny życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że skomentowałaś to dla mnie ważne :*

      Usuń
  2. szablon super :) bardzo mi sie podoba :) co do nowego bloga, to mowię od razu, zebrze czytactwoje wszystkie błogo no masz talent :) czekam na rozdział i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Załóż, załóż!!!!!!!!!!!!


    xxAlex

    OdpowiedzUsuń